2020-2021 н.р.
2019-2020 н.р.
2018-2019 н.р.
2017-2018 н.р.
Завдання МО класних керівників
на 2017
– 2018 навчальний рік:
- підвищення теоретичного
рівня класних керівників з питань морально-духовного виховання
й вмінь застосовувати одержані знання в практичній діяльності,
вдосконалення якості й форм роботи з громадянського виховання;
- формування інформаційного
банку, необхідного для керування виховним процесом, реалізація творчих
здібностей класних керівників й узагальнення передового педагогічного
досвіду через організацію відкритих заходів виховного характеру, обмін
досвідом;
- сприяння становленню й
розвитку органів учнівського самоврядування, забезпечення єдиного
принципового підходу до виховання й соціалізації учнів;
- координація зусиль класних
керівників й батьківської громадськості на організацію спільної роботи з
профорієнтації учнів.
- виконання рекомендацій
практичного психолога по підвищенню рівня вихованості учнів.
- спрямувати роботу
на реалізацію принципу особистого підходу до учня в педагогічній
діяльності вчителів.
- виховання учнів в
дусі національної свідомості, людської гідності, патріота своєї держави.
- збереження та
зміцнення фізичного, морального та психічного розвитку дитини.
- приділяти належну
увагу формуванню дружнього колективу.
- систематично
проводити роботу з батьками по попередженню дитячого травматизму,
збереженню здоров’я та життєдіяльності учнів.
- проводити
різноманітні бесіди з батьками по попередженню дитячої злочинності, на
виявлення суїциду, бездоглядності дітей.
- стежити за новинками педагогічної літератури, вивчати їх
і впроваджувати в своїй роботі.
- приділяти
більшу увагу проблемам молодих класних керівників, їх адаптації до
шкільного життя.
- посилити
індивідуальну роботу з дітьми, схильними до правопорушень.
- приділити особливу увагу організації роботи з
обдарованими дітьми. Працювати над створенням оптимальних умов для
розвитку обдарованих дітей, забезпечення їх самореалізації. .
- залучати батьків до активної участі в організації
і проведенні позакласних заходів.
- формування ціннісного ставлення до
себе, людей, довкілля, Батьківщини;
- формування гуманістичної,
життєтворчої, духовно багатої та морально чистої особистості з глибоко
усвідомленою національною та громадянською позицією;
- забезпечення кожній дитині умов для
саморозвитку та самовдосконалення;
- формування розуміння кожною дитиною
особистої ролі в розвитку рідного краю та всього суспільства;
- виховання інтелігентності, високого
рівня освіти та культури;
- формування навичок економічного та
екологічного мислення, виховання основних рис ділової людини;
- формування вміння швидко
пристосовуватись до безперервних змін у суспільстві, економіці; уміння
соціально адаптуватись, шукати найкращих шляхів розв’язання життєвих
проблем;
- виховання уміння не губитися у
швидкоплинному інформаційному просторі, вміння володіти собою в складних
життєвих ситуаціях; дотримуватись самодисципліни, самоконтролю;
- формування потреб постійного
навчання, безперервної освіти;
- виховання вміти спілкуватись з
однолітками, в міжстатевих відносинах і різновікових колективах;
- формування екологічного мислення,
діалектичного світогляду, оптимістичного погляду на життя;
- формування засад здорового способу
життя.
2016-2017 н.р.
Завдання МО класних керівників
на 2017
– 2018 навчальний рік:
- підвищення теоретичного
рівня класних керівників з питань морально-духовного виховання
й вмінь застосовувати одержані знання в практичній діяльності,
вдосконалення якості й форм роботи з громадянського виховання;
- формування інформаційного
банку, необхідного для керування виховним процесом, реалізація творчих
здібностей класних керівників й узагальнення передового педагогічного
досвіду через організацію відкритих заходів виховного характеру, обмін
досвідом;
- сприяння становленню й
розвитку органів учнівського самоврядування, забезпечення єдиного
принципового підходу до виховання й соціалізації учнів;
- координація зусиль класних
керівників й батьківської громадськості на організацію спільної роботи з
профорієнтації учнів.
- виконання рекомендацій
практичного психолога по підвищенню рівня вихованості учнів.
- спрямувати роботу
на реалізацію принципу особистого підходу до учня в педагогічній
діяльності вчителів.
- виховання учнів в
дусі національної свідомості, людської гідності, патріота своєї держави.
- збереження та
зміцнення фізичного, морального та психічного розвитку дитини.
- приділяти належну
увагу формуванню дружнього колективу.
- систематично
проводити роботу з батьками по попередженню дитячого травматизму,
збереженню здоров’я та життєдіяльності учнів.
- проводити
різноманітні бесіди з батьками по попередженню дитячої злочинності, на
виявлення суїциду, бездоглядності дітей.
- стежити за новинками педагогічної літератури, вивчати їх
і впроваджувати в своїй роботі.
- приділяти
більшу увагу проблемам молодих класних керівників, їх адаптації до
шкільного життя.
- посилити
індивідуальну роботу з дітьми, схильними до правопорушень.
- приділити особливу увагу організації роботи з
обдарованими дітьми. Працювати над створенням оптимальних умов для
розвитку обдарованих дітей, забезпечення їх самореалізації. .
- залучати батьків до активної участі в організації
і проведенні позакласних заходів.
- формування ціннісного ставлення до
себе, людей, довкілля, Батьківщини;
- формування гуманістичної,
життєтворчої, духовно багатої та морально чистої особистості з глибоко
усвідомленою національною та громадянською позицією;
- забезпечення кожній дитині умов для
саморозвитку та самовдосконалення;
- формування розуміння кожною дитиною
особистої ролі в розвитку рідного краю та всього суспільства;
- виховання інтелігентності, високого
рівня освіти та культури;
- формування навичок економічного та
екологічного мислення, виховання основних рис ділової людини;
- формування вміння швидко
пристосовуватись до безперервних змін у суспільстві, економіці; уміння
соціально адаптуватись, шукати найкращих шляхів розв’язання життєвих
проблем;
- виховання уміння не губитися у
швидкоплинному інформаційному просторі, вміння володіти собою в складних
життєвих ситуаціях; дотримуватись самодисципліни, самоконтролю;
- формування потреб постійного
навчання, безперервної освіти;
- виховання вміти спілкуватись з
однолітками, в міжстатевих відносинах і різновікових колективах;
- формування екологічного мислення,
діалектичного світогляду, оптимістичного погляду на життя;
- формування засад здорового способу
життя.
Проблема: «Педагогічні
проблеми превентивного виховання»
|
Засідання 5. Кроки до
професії: формування засад здорового способу життя та навичок культури
поведінки
|
2015-2016 н.р
САМООСВІТНЯ РОБОТА КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ НАД ПІДВИЩЕННЯМ РІВНЯ ЇХ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ
№
з/п
|
Прізвище, ім’я, по батькові
класного керівника
|
Клас
|
Проблема, над якою працюватиме
|
Форма завершення
|
1
|
Дутчак
Марія Миколаївна
|
5
|
Згуртування класного колективу
засобами привчання учнів до виконання загальноприйнятих норм та правил
|
Виховні та позакласні заходи
|
2
|
Шворак
Леся Михайлівна
|
6
|
Розвиток у ліцеїстів
міжособистісного спілкування на основі гуманізму
|
Виховні та позакласні заходи
|
3
|
Михайлів
Галина Іванівна
|
7
|
Розвиток у ліцеїстів духовних
та моральних цінностей
|
Виховні та позакласні заходи
|
4
|
Стефанків
Вікторія Юріївна
|
8
|
Використання інформаційно-комунікаційних технологій
у вивченні історичних місць Західної України
|
Виховні та позакласні заходи
|
5
|
Мельник
Мар’яна Михайлівна
|
9
|
Використання інформаційно-комунікаційних технологій
при вивченні історії
рідного краю
|
Виховні заходи
|
6
|
Вітвіцька
Анна Михайлівна
|
10-ЕК
|
Формування морально-етичних норм з використанням інформаційно-комунікаційних
технологій
|
Проблемні дискусія
|
7
|
Тітаренко
Наталія Миронівна
|
11-ІТ
|
Підготовка молодої людини до
професійного самовизначення
|
Виховні заходи
|
Електронна версія зошита класного керівника на 2015-2016 н.р.
Немає коментарів:
Дописати коментар