Мета:
· розвиток
стійкого інтересу до інформатики;
· формування
творчої особистості;
· формування
комунікаційної компетенції;
· виховання
поваги до суперника, стійкості, волі до перемоги, спритності;
· повторення
й закріплення основного матеріалу в нестандартній формі;
· розширення
зв'язків з іншими предметами.
Устаткування:
· ноутбук
· ПК
· картки
з завданнями для команд
· бланки
для журі
· робочі
файли
· грошова
винагорода в «Флешках»
ПІДГОТОВЧИЙ ЕТАП
І. Вчитель за тиждень до турніру дає домашнє завдання
командам (6+1чол.) придумати
1. Назву команди
2. Емблему команди(файл +
А4)
3. Девіз команди
4. Привітання
5. Два анекдоти на
інформаційну тему
6. Два запитання
суперникам
ІІ. Старшокласники готують :
1. картки з
роздатковим матеріалом
2. електронну
таблицю для підрахунку балів
Немає коментарів:
Дописати коментар